skup interaktivnih radionica koje potiču izgradnju pozitivnog stava učenika prema matematici
Rani i predškolski odgoj i obrazovanje je razdoblje u kojem se ljudski mozak najintenzivnije razvija pa je potrebno stvoriti poticajno okruženje za dijete. Poticanjem djeteta da razvija i primjenjuje matematičko razmišljanje u rješavanju probleme u različitim aktivnostima i svakidašnjim situacijama razvija se matematička kompetencija.
Usvajanjem osnovnih matematičkih pojmova utječe na razvoj mentalnih funkcija i proces razmišljanja (Peteh,2008.). Djeca najbolje uče matematiku kad se igraju stvarnim predmetima i proučavaju stvarne probleme (Liebeck,1995. ). Stječući predmatematičke vještine dijete usvaja misaone vještine koje su preduvjet za razumijevanje matematike (Obradović,2002.). Svo to znanje dijete bi trebalo steći prije polaska u školu kako bi moglo svladati matematički sadržaj u školi.
Večer matematike održava se od 2013. godine.
To je skup interaktivnih radionica koje potiču izgradnju pozitivnog stava učenika prema matematici. Također su se počeli uključivati i dječji vrtići, te smo tako ove godine prvi put organizirali Večer matematike u DV Videk.
Radionice koje su osmišljene, zajednički je rad odgojitelja i stručnih suradnika prilagođene dobi djece. Osmišljeno je 8 radionica:
Odaziv je bio vrlo dobar i komentari roditelja su pozitivni. Također su neki bili ugodno iznenađeni što se sve radi u vrtiću te mišljenja da bi takve radionice bilo dobro ponoviti.
Snježana Hribar i Romana Janković, odgojiteljice
Ana Kovač, pedagoginja,
Zvjezdana Sindik, psihologinja,
Morana Novak, logopedinja